Pagina's

donderdag 20 november 2014

Outfit | Leopard



Hi everyone,

How are you all? I'm so excited to tell to you all that we are working on my own website at the moment! I really wanted my own site and lay-out. It will be soon online so I will keep you guys posted! I gave you all a sneak peek yesterday. Hope you guys like this new outfit!


I'm wearing a leopard shirt combined with a brown suit pants. I totally into suit pants at the moment haha! It was really cold and rainy so I wore my Primark trenchcoat over it. Under that I'm wearing some platform booties and my black fedora hat. 
Let me know what you think of it :)

You can also follow me on InstagramBloglovin and Facebook!

Hi allemaal 

Hoe gaat het allemaal met jullie? Ik vind heel leuk om aan jullie te vertellen dat we op het moment druk bezig zijn aan mijn eigen site! Ik wilde heel graag mijn eigen site en lay-out. Hij zal snel online zijn maar ik hou jullie zeker up to date hierover! Gisteren gaf ik jullie al een sneak peek van deze nieuwe outfit maar nu staat hij eindelijk op de blog! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Ik draag een luipaard print shirt gecombineerd met een bruine pantalon. De pantalon is op het moment mijn favoriet haha! Het was ook erg koud en regenachtig die dag dus ik draag er mijn Primark trenchcoat overheen. Daaronder draag ik mijn platform laarsjes en zwarte fedora hoed. 
Laat mij weten wat jullie van deze outift vinden :)

Je kunt mij ook volgen op InstagramBloglovin and Facebook!









| Shirt and Pants - H&M | Hat and Shoes - H&M divided | 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten