Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Outfit | Shopping Sunday



Hi everyone,

It's was my first day off ( from homework and my job ) after my holiday in Mexico. My boyfriend really needed some new clothes so we went to Antwerp. It not far for us and they have a lot of cool shops. I also lived their for 6 months so it kind off feels like a second home to me. They have a long shopping street called the Meir where you can find shops like urban outfitters, forever 21, new look etc. We really went for him so I didn't bought anything, wow haha! I also wore a new outfit. A simple look for a shopping sunday. Also look on the last pic with cute Dewi.


I'm wearing a black stretch midi dress with a black trenchcoat over it. I really like to wear this trenchcoat with any kind of outfit. I also wanted to wear some comfortable shoes because we had to walk a lot so I'm wearing my always comfy leopard slip ons.
Love to hear what you think of this new look :)


You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi allemaal,

Hallo iedereen, 

Het was mijn eerste vrije dag (van huiswerk en mijn werk) na mijn vakantie in Mexico. Mijn vriendje had echt wat nieuwe kleren nodig dus gingen we naar Antwerpen. Het is niet ver voor ons en ze hebben een heleboel leuke winkels. Ik heb er ook gewoond voor 6 maanden, dus het voelt een beetje als een tweede thuis voor mij. Ze hebben een lange winkelstraat genaamd de Meir, waar je winkels zoals Urban Outfitters, Forever 21, New Look etc kunt vinden. We gingen echt voor hem, dus ik heb niets gekocht, wow haha​​! Ik droeg ook een nieuwe outfit. Een eenvoudige look voor een shopping zondag. En kijken even naar de laatste foto met schattige Dewi.

Ik draag een zwarte stretch midi jurk met een zwarte trenchcoat eroverheen. Ik hou echt van deze trenchcoat pmdat ik het met elke stijl kan combineren. Ik wilde ook een paar comfortabele schoenen dragen, want we moesten veel lopen dus ik draag mijn altijd comfortabele luipaard slip ons. 
Laat mij weten wat jullie van deze nieuwe look vinden :)


Je kunt mij ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!







| Dress - Pull and Bear | Trechcoat - Primark | Slip ons - H&M |

6 opmerkingen:

  1. what a great look! your hair is gorgeous x

    CLUB AVENUE | BY ELZA BEATRISE http://club-avenue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah thank you :)! There will be a tutorial for these curls soon on the blog!
      xx

      www.highonthoseheels.blogspot.com

      Verwijderen
  2. Leuke look chick. De laatste foto is echt heel schattig :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks chick! Haha vond ik ook :)

      xx
      www.highonthoseheels.blogspot.com

      Verwijderen
  3. Gaaf dat je daar een half jaar hebt gewoond! Lijkt me echt leuk! En je ziet er weer leuk uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa mis het soms nog wel eens hoor :) Mijn zus studeert er nu dus ga er nog best wel vaak naartoe, voelt toch als een soort thuis! Aah dankjewel chick :)!
      xx

      www.highonthoseheels.blogspot.com

      Verwijderen