Pagina's

donderdag 23 oktober 2014

Inspiration trend | Knee-High Boots



Hi sweet readers,

You know those days when you just need some comfortable clothes, a blanket and a hot chocolate milk? Well I've that kind of day and enjoying it while I'm making my homework and blogging. It's getting a lot colder outside so that hot chocolate makes my day haha. Today It's time for a new inspiration trend. A trend that I see a lot in the fashion scene at the moment: Knee-High Boots!



What I love the most about these boots is that they can make you feminine with every outfit. You can wear them with a oversized sweaterdress for a casual chic but sexy look or you can wear them more off duty with some tights and shorts and a sweater. I still looking for my perfect pair so I hope to find them soon and share them with you. I prefer the tight ones with heels.
Here are my favorite inspiration looks. Which one is your favorite? Or maybe you know where to buy the perfect pair share it with me :)!

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!

Hi lieve lezers,

Kennen jullie ook die dagen dat je niets anders wil doen dan op de bank zitten met comfortabele kleding, een dekentje en een kom warme chocolade melk? Nou ik heb zo'n dag vandaag en geniet ervan terwijl ik huiswerk en blog. Het word steeds kouder buiten dus die warme chocolademelk kunnen we wel gebruiken haha. Vandaag is het tijd voor een nieuwe inspiration trend. Een trend die ik nu veel zie in the fashion scene: Laarzen tot op de knie!

Wat ik het leukste aan deze laarzen vind is dat ze elke outfit heel vrouwelijk kunnen maken. Je kunt ze dragen met een oversized trui jurk voor een casual chic maar sexy look of maak het meer een off duty met shorts en een panty met een trui. Ik zoek nog steeds mijn perfecte paar dus ik hoop dat ik ze snel vind. Ik wil graag een paar nauwsluitende met hakken.
Hier zijn een paar van mijn favoriete inspriration looks. Welke is jouw favoriet? Of misschien weet jij waar je leuke kunt kopen dan hoor ik het graag :)!

Je kunt mij ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!



















Sources :

www.fall-news.com
www.crisinahh.wordpress.com
www.whowhatwear.com
www.i-love-fashion-and-boys.blogspot.com
www.pinterest.com
www.fashionwinsum,com
www.glambistro.com
www.wheretogetit.com



1 opmerking:

  1. Ik zit al twee dagen lang aan de warme chocomelk met slagroom! Heerlijk! Ik ben fan van deze laarzen. Heb ze toevallig net besteld bij Zalando!! Super dat je er vandaag was, leuk om je weer te zien <3

    ff spammen :P
    Ik heb een hele gave giveaway online gezet. Je maak kans op €150,- shoptegoed wat je kan uitgeven in Citymall Almere. Dat is nog niet alles je krijg er een lunch en borrel na afloop bij. Zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen