Pagina's

dinsdag 16 september 2014

Outfit| The Perfect Mix



Hi sweet readers, 

Wow, It is still nice weather in Holland. Unfornuatly I have a cold with this nice weather... Oh well quess I can focus my self a lot on my homework in bed. Today a new outfit with two pieces which I think combine perfect together. A bit of floral and a bit of denim makes the perfect mix!

I'm wearing a floral printed sweater over a light denim blouse. The colours combined great together. Under that I'm wearing a black skinny jeans and some cut out booties.
What do you think of this combo? Let me know :) 

You can also follow me on Instagram,

Bloglovin and Facebook!


Hi allemaal, 

Wow, wat is het nog steeds lekker weer hier in Holland. Helaas heb ik wel een flinke verkoudheid met dit lekkere weer..  Maar ik heb genoeg huiswerk wat ik lekker kan doen in mijn bedje. Vandaag een nieuwe outfit met twee items die ik perfect vind combineren. Een beetje bloemen en een beetje denim maakt de perfecte mix!

Ik draag een gebloemde print trui over een lichte denim blouse. Ik vind dat de kleuren heel leuk met elkaar combineren. Daaronder draag ik een zwarte skinny jeans en een paar cut out booties. 
Wat vinden jullie van deze combo? Laat het me weten :)

Je kunt me ook volgen op Instagram,

Bloglovin and Facebook!









| Sweater - Pull and Bear | Denim Blouse - Zara | Jeans - H&M | Booties - H&M |

1 opmerking: